1 Restart utstyr
2 Sjekk hastigheten din
3 WiFi-problem?
4 Kontakt kundeservice

Restart utstyr

Før du begynner bør du ta omstart på fibersentralen/modemet ved å trekke ut strømkontakten. Vent 1 minutt før du kobler strømkontakten tilbake.


Du bør også starte om enheter som er tilkoblet nettverket ditt som datamaskiner, mobiler og nettbrett.

Sjekk hastigheten din

Benytt vår hastighetstest for å bekrefte hastigheten som du faktisk mottar. Husk å lukke alle andre programmer som krever internettforbindelse før du utfører testen.


Til hastighetstesten

WiFi-problem?

Om du kun opplever hastighetsproblem eller ustabilitet via trådløse tilkoblinger så kan WiFi-tilkoblingen være årsaken til problemet. Ofte kan man gjøre små grep som får stor betydning for hvor god tilkoblingen din er.


Les mer om hvordan du kan forbedre din trådløse forbindelse.

Kontakt kundeservice

Dersom du opplever hastighetsproblem eller ustabilitet via kablet tilkobling bør du ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg med videre feilsøk.


Kontakt oss