Aktivering av Viaplay


Før du kan se innhold gjennom Viaplays enen app må du enten registrere en konto hos Viaplay med Telia-kundenummeret ditt, eller koble en eksisterende Viaplay-konto sammen med Telia-kontoen din.


Fremgangsmåtene under avhenger av om du allerede har en konto hos Viaplay eller ikke.

Har du ikke en Viaplay-konto fra tidligere?
  1. Trykk på knappen under for å gå til registreringssiden.

  2. Velg "Telia" som leverandør.

  3. Fyll inn informasjonen som kreves, blant annet ditt kundenummer hos Telia. Kundenummeret finner du enten ved å logge deg inn på Telia Play, eller du kan henvende deg til vårt kundesenter som kan opplyse deg om ditt kundenummer.
Har du en konto hos Viaplay fra tidligere?
  1. Trykk på knappen under for å knytte eksisterende Viaplay-konto til ditt Telia TV-abonnement.

  2. Velg "Telia" som leverandør.

  3. Fyll inn informasjonen som kreves, blant annet ditt kundenummer hos Telia. Kundenummeret finner du enten ved å logge deg inn på Telia Play, eller du kan henvende deg til vårt kundesenter som kan opplyse deg om ditt kundenummer.

  4. Trykk på "Logg på i stedet"

Logge på Viaplays app


Første gang du logger på Viaplay på en ny enhet vil du få en kode på skjermen og en beskjed om å gå til viaplay.no/activate


  1. Last ned og åpne Viaplays app
  2. Start innloggingsprosessen
  3. Gå til https://viaplay.no/activate
  4. Fyll inn koden og trykk på "Logg inn"

Enheten vil nå være logget inn og du kan se på innhold som normalt.


Innholdet fra Viaplay Originals er tilgjengelig i Telia Play, men vil du se annet innhold fra Viaplay må du bruke Viaplays egne apper.