Aktivering av Viaplay
Før du kan se innhold gjennom Viaplays enen app må du enten registrere en konto hos Viaplay med Telia-kundenummeret ditt, eller koble en eksisterende Viaplay-konto sammen med Telia-kontoen din.
Fremgangsmåtene under avhenger av om du allerede har en konto hos Viaplay eller ikke.
- Trykk på knappen under for å gå til registreringssiden.
- Velg "Telia" som leverandør.
- Fyll inn informasjonen som kreves, blant annet ditt kundenummer hos Telia. Kundenummeret finner du enten ved å logge deg inn på Telia Play, eller du kan henvende deg til vårt kundesenter som kan opplyse deg om ditt kundenummer.
- Trykk på knappen under for å knytte eksisterende Viaplay-konto til ditt Telia TV-abonnement.
- Velg "Telia" som leverandør.
- Fyll inn informasjonen som kreves, blant annet ditt kundenummer hos Telia. Kundenummeret finner du enten ved å logge deg inn på Telia Play, eller du kan henvende deg til vårt kundesenter som kan opplyse deg om ditt kundenummer.
- Trykk på "Logg på i stedet"
Logge på Viaplays app
Første gang du logger på Viaplay på en ny enhet vil du få en kode på skjermen og en beskjed om å gå til viaplay.no/activate
- Last ned og åpne Viaplays app
- Start innloggingsprosessen
- Gå til https://viaplay.no/activate
- Fyll inn koden og trykk på "Logg inn"
Enheten vil nå være logget inn og du kan se på innhold som normalt.
Innholdet fra Viaplay Originals er tilgjengelig i Telia Play, men vil du se annet innhold fra Viaplay må du bruke Viaplays egne apper.