Får du ikke får sett via direkte-TV på din Telia Box? Velg din aksess under og følg veiviseren så får du rettet opp i de feilene som forekommer mest i disse tilfellene.



Velg aksess



Fiber


  1. Kontroller at internettforbindelsen din fungerer. Telia Box vil ikke fungere dersom den ikke har kontakt med internett.

  2. Start Telia Box på nytt ved å ta ut strømkabelen. Mens boksen er avslått bør du kontrollere at alle kabler er koblet godt til i begge ender.



  3. Sjekk at du fremdeles er logget inn på din Telia-konto på Telia Box:

    Åpne «Innstillinger» fra hovedmenyen ved å klikke på innstillinger-ikonet helt til høyre på topp-menyen.

    Bla ned i menyen til du kommer til «Legg til konto». Om din Telia-konto ligger inne kan du forsøke å fjerne denne ved å trykke «OK» på fjernkontrollen, deretter velge «Fjern konto». Legg til konto på nytt ved å trykke «Legg til konto». Telia Box vil automatisk legge til kontoen din på nytt.

    Telia Box vil nå hente din abonnementsinformasjon, kanalvalg og opptak fra Telias systemer. Det kan ta opptil noen minutter før alt innholdet er tilbake.


Har du fremdeles problemer med å se direkte-TV? Ta kontakt med vårt kundesenter så vil vi hjelpe deg videre.

Coax (HFC)


  1. Kontroller at internettforbindelsen din fungerer. Dersom internettforbindelsen din er nede kan det hende at også TV-signalet er borte i ditt område.

  2. Start Telia Box på nytt ved å ta ut strømkabelen. Mens boksen er avslått bør du kontrollere at alle kabler er koblet godt til i begge ender.



  3. Sjekk at du fremdeles er logget inn på din Telia-konto på Telia Box:

    Åpne «Innstillinger» fra hovedmenyen ved å klikke på innstillinger-ikonet helt til høyre på topp-menyen.

    Bla ned i menyen til du kommer til «Legg til konto». Om din Telia-konto ligger inne kan du forsøke å fjerne denne ved å trykke «OK» på fjernkontrollen, deretter velge «Fjern konto». Legg til konto på nytt ved å trykke «Legg til konto». Telia Box vil automatisk legge til kontoen din på nytt.

    Telia Box vil nå hente din abonnementsinformasjon, kanalvalg og opptak fra Telias systemer. Det kan ta opptil noen minutter før alt innholdet er tilbake.



Har du fremdeles problemer med å se direkte-TV? Ta kontakt med vårt kundesenter så vil vi hjelpe deg videre.