14 dager etter fakturautsendelsen er det forfall på mottatt faktura.


Dersom du har behov for betalingsutsettelse på en faktura, ta kontakt med oss før forfallsdato så kan vi hjelpe deg med dette.


Purrevarsel


Ved forsinket betaling vil vi sende deg en påminnelses per SMS og deretter et purrevarsel per brev. Det vil da tilkomme et purregebyr som vil legges til purrevarselet.


Hver faktura fra oss har et unikt fakturanummer. Dersom du har betalt din faktura, men likevel mottar et purrevarsel fra oss, vennligst sjekk at fakturanummeret på purrevarslet samsvarer med fakturanummeret på den betalte fakturaen. Er fakturanumrene identiske, kan du se bort fra purringen du har mottatt.


Sperret bredbånd


Om du ikke betaler purringen innen forfallsdato, vil vi sende deg et stengevarsel på SMS og bredbåndet ditt blir sperret. Fakturaen som førte til sperringen må betales for at internettforbindelsen kan gjenåpnes.


Inkasso


Dersom din faktura har blitt sendt til inkasso, må inkassoselskapet kontaktes snarest slik at inkassosaken kan avsluttes.